۱۳۹۰ بهمن ۱۵, شنبه

جمعیت زمین 7 میلیارد نفر شد! به کجا می رویم؟


در پاسخ به کسانی که می گویند، اگر ازدواج نباشد، نسل بشر از بین می رود.

چند ماه پیش بود که رسما اعلام شد، جمعیت انسان های زمین به 7 میلیارد نفر رسیده است،
 پرسش اینجاست که این 7 میلیارد نفر چگونه زندگی می کنند و در چه شرایطی هستند؟
آیا ثروت و امکانات در بین این 7 میلیارد به درستی تقسیم شده است؟
اآیا جمعیت زیاد خوب است یا بد، این 7 میلیارد چه نقشی در بهبود زمین داشته اند؟
آیا مشکلات و سختی ها، جنایات و بدی ها، کاهش یافته است؟
آیا زمین پاک تر و بهتر شده است یا زمین را زباله دان های غیر قابل بازگشت تبدیل کرده ایم؟
آیا تولید مثل در جوامع و خانواده های عقب افتاده بیشتر است یا در پیشرفته؟
آیا کودکان حیوانات خانگی هستند و باید مانند گوسفند با آنها رفتار کرد ویا حقوقی دارند؟
آیا با وجود 7 میلیارد انسان نسل آنها از بین می رود؟

وجود 7 میلیارد انسان بر روی زمین یک فاجعه بزرگ و غیر قابل کنترل است، بویژه که هر کشوری برای خود خط مرزی کشیده است و منابع به شکل عادلانه در بین مردم تقسیم نشده است.
جنگل ها تخریب شده اند، زباله های پلاستیکی و صنعتی و سمی، دریا ها و زمین را آلوده کرده است، حتی هیچ حیوانی نمی توانست تا این حد برای محیط زیست خطرناک باشد، آنهایی که فقط در فکر زایش و تولید مثل هستند، افرادی بسیار نادان و مخرب اند، زندگی امروز همان یک لقمه نان نیست اگر چه که آن یک لقمه نان هم مشکل ساز شده است!
یک کودک از زمانی که متولد می شود تا بزرگ شود، به تغذیه، بهداشت، بازی، فضای مناسب، فرهنگ، آزادی، تحصیل، سفر، درمان، لباس، شادی و تفریح، کامپیوتر و اینترنت و دانشگاه و ... همه چیز نیاز دارد.
کسانی که از روی خودخواهی و بدون در نظر گرفتن این نیازها، اقدام به تولید مثل می کنند، در حقیقت رفتاری جنایتکارانه و حیوان گونه داشته اند.

به کشورهایی مانند هند و چین و آفریقایی، نگاهی بیندازید! انسان های محرومی را می بینید که مانند کرم در یکدیگر وول می خورند و تنها چیزی که نمی بینید، سر و سامان و معنی است.

کشورهای پیشرفته ای مانند استرالیا و کانادا، سرزمین پهناور و جمعیت کمی دارند (مناسب) استرالیا چیزی حدود 25 میلیون نفر جمعیت دارد و کانادا هم همینطور، و اگر کسی هم بخواهد به این کشورها مهاجرت کند، باید دارای تخصص باشد و یک انسان مفید و سالم باشد. در نتیجه می توان گفت در اینگونه کشورها، همه افراد به امکانات دسترسی دارند و از یک دربان ساده تا رفتگر و پزشک و مهندس، همگی آموزش دیده و هدفمند هستند.

جمعیت کم به معنی انقراض و بدی نیست، زیرا که کیفیت بهتر از کمیت است و همان جمعیت کم (مناسب) می تواند با تدبیر و هوش خود، جمعیت را متعادل نگاه دارد.
در کشورهای پرجمعیت و عقب افتاده، جان و زندگی انسان ها ارزشی ندارد و منابع کفاف نمی دهد، فقر و اعتیاد و بدی ها هم گسترده می شود.

بشر در حال نابودی جنگل ها و منابع طبیعیست، معادن را تخلیه کرده است،هوا را از گازهای سمی پر کرده، لایه اوزون سوراخ شده، گونه های بعضی حیوانات را منقرض کرده، دریا ها را با نفت و زباله پلاستیکی آلوده ساخته، ژنتیک گیاهان را تغییر داده، و چه بد جایی برای زیستن بوجود اورده است.

یک فرزند کافیست آنهم در شرایط خوب، اگر شرایط ندارید همان یکی هم بیهوده است. برای داشتن فرزند هم نیاز به ازدواج نیست، انسان ها می توانند اگر مسیولیت پذیر باشند همراه با ازادی که دارند، یک فرزند داشته باشند و از این یک فرزند، یک انسان کامل و آزاد بوجود آورند.

دست کم اگر یک دهه ازدواج ها را کاهش دهیم، نتیج انرا خواهیم دید، نتایجی چون: برابری زن و مرد، کاهش جمعیت، بیداری جامعه، آزادی بیشتر

نکته پایانی: ما نمی خواهیم در اینجا به هیچ وجه از ازدواج موقت صحبت کنم چون از اساس و پایه با دین و ادیان مخالفیم و به چیزی جز آزادی نمی اندیشیم، اما برای (استثنا) و از بُعدی دیگر یک راهکار را برای کسانی قرار می دهیم که می خواهند بدون ازدواج دارای فرزند (قانونی) باشند، منظور از قانونی همان شناسنامه ای است وگر نه هر کودکی انسان است و قانونی، چه با ازدواج و چه بی ازدواج، راهکار اینست که، دختر و پسری که با هم دوست هستند و قصد ازدواج ندارند، اگر خواستند کودکی داشته باشند، اقدام به یک ازدواج موقت 6 ماهه و یا یک ساله کنند و در این مدت زن باردار شود، مشکل شناسنامه ای بودن حل می شود، و بعد از این مدت هم باز به همان حالت آزاد و لیبرال برگردند.

حتی بازهم پیشنهاد می دهیم کسانی که مجبور به ازدواج هستند و از طرف خانواده در فشار قرار دارند، بهتر است برای اینکه اسیر قوانین حال حاضر نشوند و اختیار زن بودن خود را از دست ندهند، اقدام به ازدواج های تمدیدی و مدت دار یا همان ازدواج موقت کنند، با این روش می توان جلوی مالکیت مردان را گرفت و هرگاه هم که تفاهمی نبود براحتی جدا شد و اینهمه بیچارگی و ناراحتی نکشید، در ضمن در ازدواج های تمدیدی، مردان هم بیشتر حساب می برند و بیشتر برای زنان اهمیت قایل می شوند.

(باکرگی ممنوع)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر