۱۳۹۰ اسفند ۱, دوشنبه

ساده ترین راه عبور از فیلترینگ قوی https

بار دیگر https در ایران از کار افتاده است و دسترسی به فیسبوک و جی میل اماکن پذیر نیست.
برای عبور از فیلترینگ راهی وجود دارد که به سادگی می توانید آنرا انجام دهید.
به این شکل که ابتدا با نرم افزار Ultrasurf وارد فیسبوک شوید تا بتوانید از Https گذر کنیدو پس از لاگین شدن، دیگر از اولتراسورف استفاده نکنید و انرا ببندید، سپس از Proxifire که استفاده می کردید استفاده کنید.
به همین راحتی توانسته اید از Https گذر کنید.

(نکته: با توجه به سرعت بسیار پایین اولتراسورف در ایران،
در هنگام استفاده از اولتراسورف منتظر شوید تا به سرور خود متصل شود و سپس در فیسبوک لاگین شوید، چند دقیقه صبر کنید و نیاز نیست تا حتما پیج فیسبوک شما کامل بارگزاری شود و بتوانید فیسبوک خود را ببینید، سپس اولترا سورف را ببندید و  در قسمت پایین مرور گر فایرفاکس آنرا Disable کنید، سپس Proxifire را اجرا کنید و فیسبوک خود را رفرش کنید تا دسترسی داشته باشید)

همچنین اگر vpn ها باز بودید با استفاده از آن می توانید لاگین شوید و سپس از Proxifire استفاده کنید.
و بعد از لاگین شدن و استفاده از Proxifire می توانید از بخش تنظیمات حساب کاربری ( Account Setting ) به بخش امنیت برید Secueity سپس تیک مرور امن Browse Facebook on a secure connection (https) when possible را بردارید . پس از اینکارها فیس بوکتون از حالت https خارج میشه . (منبع My365new.com)

Proxifire را می توانید از همان شرکتی که vpn خریده اید، دریافت کنید و یا از سایت های دیگر مانند My365new.com دانلود کنید.

لینک دانلود افزونه اولتراسورف برای مرورگر فایرفاکس: بعد از دانلود از حالت زیپ خارج کنید و دو بار بر روی آن کلیک کنید.
http://www.ultrareach.com/download/wjbutton_en.xpi
آموزش استفاده از اولتراسورف (البته آموزش مربوط به نسخه قدیمی تر است ولی کلیات همان است):
http://www.hraicp.com/index.php?option=com_content&view=article&id=5%3A1389-02-23-12-41-17&catid=3%3A000&Itemid=3
آموزش نصب افزونه اولتراسورف برای مرورگر اینترنت فایرفاکس

مرورگر اینترنت اکسپلورر نیاز به افزونه اولتراسورف ندارد ولی فایرفاکس نیاز دارد و باید این افزونه را نصب کنید، در حالی که فایر فاکس باز هست این افزونه را با موس بکشید و در داخل صفحه فایرفاکس بیندازید و سپس بعد از 3 ثانیه دکمه نصب آشکار می شود، اینستال را بزنید و یکبار فایرفاکس را باز و بسته کنید، سپس از منوی (ویو) در فایرفاکس به منوی (Toolbar) بروید و بر روی (Add-on ) کلیک کنید، در قسمت پایین صفحه فایرفاکس یک نوار دیده می شود که نوشته قرمز رنگی با عنوان ( WJ) در آن هست، بر روی این نوشته یکبار کلیک کنید تا رنگ آن سبز شود و سپس نرم افزار اولتراسورف را اجرا کنید و یک دقیقه صبر کنید تا بتوانید از فیلترینگ عبور کنید.
افزونه یا Extention یا Add-on چیست:
افزونه به برنامه های کوچکی گفته می شود که بر روی برنامه های دیگر مانند مرورگر افزوده می شوند. اولترا سورف هم برای برقراری ارتباط با مرورگرفایرفاکس نیاز به نصب افزونه مخصوص به خود را دارد که در سایت آن در قسمت Support برای دانلود موجود است.
اگر کسی پرسشی داشت همینجا پاسخ شما داده می شود..

(باکرگی ممنوع)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر